Akcerit
Bu Blogda Ara
17 Şubat 2010 Çarşamba
Modül 1 Öğrendiklerim
Bu modül içerisinde web 2.0 araçlarını kullanabilmeyi, web tabanlı işlem yapabilmeyi, çevrimiçi etkileşimi ve paylaşımı, Broşür yapmanın ve kullanmanın dikkat çekme konusunda eğitime katkısını öğrendim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2010
(5)
▼
Şubat
(5)
MODÜL 4 ÖĞRENDİKLERİM
Modül 2 ÖĞRENDİKLERİM
Modül 3 ÖĞRENDİKLERİM
Modül 1 Öğrendiklerim
BLOGGER ÖDEVİ
Hakkımda
Akcerit
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder