Bu Blogda Ara

17 Şubat 2010 Çarşamba

Modül 1 Öğrendiklerim

Bu modül içerisinde web 2.0 araçlarını kullanabilmeyi, web tabanlı işlem yapabilmeyi, çevrimiçi etkileşimi ve paylaşımı, Broşür yapmanın ve kullanmanın dikkat çekme konusunda eğitime katkısını öğrendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder